Teamleaders nieuwe pakketten: wat betekent dit voor jou?

Binnenkort lanceren we drie nieuwe pakketten en passen we onze prijsstructuur aan. Op deze pagina leggen we tot in de puntjes uit hoe de nieuwe prijzen en pakketten tot stand zijn gekomen. We vinden het belangrijk dat je weet hoe we werken, want we dragen volledige transparantie hoog in het vaandel. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt.

  • Jaarlijks gefactureerd (bespaar 15%)
  • Per kwartaal gefactureerd

Teamleaders nieuwe pakketten

GO

De essentiële combinatie om slimmer te werken. You're good to go.

€25

/ gebruiker / maand
Minimaal 2 gebruikers

Contacten & Bedrijven
Deals & Offertes
Facturen
Producten
Statistieken
 


Support via e-mail & telefoon

Integreer met al
je favoriete tools 

MOVE

Geef je bedrijf wat extra pit met deze must-haves voor je team. Let's move. 

€30

/ gebruiker / maand
Minimaal 2 gebruikers

Alles in GO +

Projectbeheer
Budget- en winstberekening
Digitale werkbonnen
Tijdregistratie
Abonnementen

Support via e-mail & telefoon

Integreer met al
je favoriete tools 

BOOST

Het ultieme pakket voor je hele bedrijf. Boost your business.

€40

/ gebruiker / maand
Minimaal 2 gebruikers

Alles in MOVE +

Resource planning
HR- en vakantiebeheer
Uitgebreide statistieken
Gezamenlijke inbox

Priority support
via in-app chat

Integreer met al
je favoriete tools

Alle functies

GO

MOVE

BOOST

Contacten en bedrijven beheren
Opvolgen van deals via verschillende fases
Maken en verzenden van offertes en facturen
Digitaal aanvaarden van offertes en facturen
Producten en materialen
Kalender, teams en taakbeheer
Tijdregistratie
Abonnementen
Automatische factuurherinneringen
Projectmanagement, winst- en budgetbeheer
Mobiele werkbonnen, bestel- en leverbonnen, orders
Resource planning
HR-instellingen en vakantieplanning
Support tickets

Ik wil op mijn huidig plan blijven

Selecteer je huidige functionaliteit en ontdek de prijs vanaf je volgende vernieuwing.

Je huidige functionaliteit:
  • CRM
  • Facturatie
  • Projecten
  • Ticketing

Aantal gebruikers:
Facturatietermijn:
Jaarlijks
Per kwartaal
Je maandelijkse prijs:

€27.5

Ik wil graag een pakket kiezen

Ontdek welk pakket voldoet aan jouw noden en hoeveel je betaalt.

Overschakelen naar één van de nieuwe pakketten kan vanaf 3 februari. Je kunt dit dan zelf doen via je in-app licentiepagina.

Kies de functionaliteit die je nodig hebt:
  • Contacten en bedrijven ?Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega's. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.
  • Deals ?Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.
  • Producten ?Creëer en beheer al je materialen zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.
  • Basisfacturatie ?In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel facturen op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.
  • Taken, calls en meetings ?Plan taken, vergaderingen en telefoontjes in voor jezelf en je collega’s en hou de tijd die je spendeert moeiteloos bij met behulp van tijdregistratie.
  • Automatische factuurherinneringen ?Boek, verzend en verwerk voortaan al je facturen in één keer - en bespaar jezelf zo hopen tijd. Creëer zonder moeite automatische betaalherinneringen voor een gezonde cashflow.
  • Abonnementen ?Stel recurrente facturen of abonnementen in en Teamleader verzendt ze tijdig en automatisch.
  • Urenregistratie ?Gebruik de verschillende timetracking-mogelijkheden om de tijd te registreren die je spendeert aan taken en vergaderingen, of voeg je factureerbare uren handmatig toe.
  • Factureer gepresteerde uren ?Zet je je timesheets makkelijk om in duidelijke en correcte facturen.
  • Werkbonnen ?Ga je naar een klant? Geef je afgelegde kilometers, je uren en verbruikte materialen in in de app, en giet alles in één pdf. Je klant kan ter plaatse ondertekenen.
  • Projectmanagement ?Deel je project op in verschillende milestones en taken. Wijs ze vervolgens toe aan verschillende medewerkers en ontvang meldingen zodra taken voltooid zijn - ideaal voor drukbezette projectmanagers.
  • Winstmarge en budgetbeheer op projecten ?Hoeveel kosten maakte je bij je project, en hoeveel winst hou je eraan over? Wat kan efficiënter? Met Teamleader krijg je de juiste inzichten om je aanpak moeiteloos bij te sturen.
  • Bestelbonnen en orderbevestigingen ?Communiceer helder met je leveranciers dankzij bestelbonnen en orderbevestigingen, zodat je stock ten alle tijde up-to-date is.
  • Leveringsbonnen ?Stuur je klant een leveringsbon zodat hij weet wanneer hij je pakket mag verwachten.
  • Teams ?Deel je organisatie op in teams met een manager en verdeel je werk.
  • Beheer toegangsrechten voor gebruikers ?Stel zelf in tot welke zaken je medewerkers toegang hebben. Zo zien ze bijvoorbeeld enkel hun eigen deals, contacten of bedrijven.
  • Ticketing ?Bewaar het overzicht van alle vragen die je binnenkrijgt en beheer ze in één praktische inbox. Medewerkers kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of het ticket aan de geschikte collega toewijzen.
  • Resource planning op projecten ?Plan je werk en verdeel onder je collega's. Bekijk wie nog ruimte heeft en wie overwerkt is. Zo blijft iedereen tevreden.
  • Vakantieplanning ?Stel de sluitingsdagen van je bedrijf in, net als alle vakantiedagen van je werknemers.
  • Project cloud ?Geef zowel freelancers als klanten toegang tot je gepersonaliseerde Projectcloud en laat hen de status van projecten opvolgen, documenten bekijken en feedback geven. Klanten kunnen daarnaast ook geplande afspraken bekijken of je medewerkers contacteren.

Aantal gebruikers:
Facturatietermijn:
Jaarlijks
Per kwartaal
Dit is hét pakket voor jou:

GO

MOVE

BOOST

Dit is je maandelijkse prijs:

De nieuwe pakketten (en prijzen) van Teamleader

Vanaf 1 februari 2020 gaan we onze functies op een nieuwe manier bundelen en aanbieden. Zo maken we ons aanbod eenvoudiger en duidelijker. In deze blogpost leggen we je uit hoe die nieuwe aanpak tot stand kwam. Een tipje van de sluier: jij speelde een grote rol bij deze beslissing.

Eenvoudig van lead naar cash, in drie pakketten

Maak kennis met onze nieuwe pakketten: GO, MOVE en BOOST. Elk van die drie pakketten is een unieke combinatie van functies. Ze werden samengesteld op basis van de behoeften van kleinere bedrijven en bieden elk hun eigen meerwaarde.

Ze hebben alle drie één ding gemeen: stuk voor stuk bieden ze een oplossing om het werk van kleine bedrijven te vereenvoudigen. Van het eerste contact met een potentiële klant tot de werkelijke betaling van je factuur. En alles daartussen. Een proces dat jou als ondernemer na aan het hart ligt.

Om onze pakketten samen te stellen, wilden we jou eerst nóg beter leren kennen. We zijn op pad gegaan om jou, onze klant, nog beter te leren kennen. Daarom voerden we onderzoek naar de manier waarop je Teamleader gebruikt, welke functies je het meest waardeert en wat je van ze denkt. Gecombineerd met talloze interviews met klanten kregen we een goed inzicht in de manier waarop jij onze software gebruikt en ervaart.   

Vaarwel modules, hallo functies!

Het onderzoek toonde aan welke functies van Teamleader het meest gewild zijn. Tegelijkertijd namen we een ‘Jobs to be Done’-enquête af. Zo konden we zien welke 'jobs’ jij met Teamleader probeert gedaan te krijgen.

Wat betekent dit voor jou? Lees meer

Dit bracht een interessant gegeven aan het licht: wij hebben het altijd over de modules van onze software (CRM, sales, projectmanagement, facturatie), maar eigenlijk wordt er niet in die termen gedacht. De meeste klanten zoeken naar specifieke combinaties van functies, over de modules heen. Functies waarmee je een bepaald probleem oplost, om een deel van je proces te digitaliseren of om een specifieke taak af te werken. Zoals tijd besparen bij administratieve taken of professioneler overkomen in de ogen van je klanten. 

De belangrijkste les die we hebben getrokken uit onze gesprekken, is dat we onze gedachtegang moesten verschuiven van modules naar functies, met een eenvoudige prijs per gebruiker. Uit dat inzicht zijn onze drie nieuwe Teamleader-pakketten ontstaan: GO, MOVE en BOOST

Samengevat combineren onze nieuwe pakketten specifieke functies op basis van de behoeften die tijdens ons onderzoek aan het licht zijn gekomen. We spreken dus niet langer van afzonderlijke modules. Door het pakket te kiezen dat op dit moment het beste aansluit bij de behoeftes van jouw bedrijf, haal je de meeste waarde uit deze keuze. Er is ook altijd een oplossing voor je toekomstige behoeften, als je organisatie klaar is om de volgende stap te zetten.

GO, MOVE, BOOST. Voor elk wat wils.

We hebben drie pakketten samengesteld die aansluiten bij de behoeften van elk mkb. 

  1. Ons GO-pakket bevat alle essentiële functies die een bedrijf nodig heeft: je kunt er contacten en bedrijven beheren, deals opvolgen en offertes en facturen in je huisstijl opstellen en versturen. Van het eerste contact tot een ingeboekte factuur? Check! Het GO-pakket is al verkrijgbaar vanaf € 50 per maand, inclusief 2 gebruikers. Elke extra gebruiker kost € 25.

  2. Organisaties die net wat meer nodig hebben om hun activiteiten naar een hoger niveau te tillen, kunnen dan weer aan de slag met het MOVE-pakket. Het bevat alle functies van het GO-pakket, maar geeft je ook de mogelijkheid om het proces van lead-to-cash efficiënter te maken: blink uit in projectbeheer, registreer en factureer je kostbare tijd, stuur automatische herinneringen voor die facturen en gebruik een eenvoudige kalender om taken, meetings of calls in te plannen. Voor wie regelmatig de weg opgaat, zijn er digitale werkbonnen waarbij je via een smartphone of tablet de werkuren, materialen en afstand kunt bijhouden. Het MOVE-pakket is al verkrijgbaar vanaf € 60 per maand, inclusief 2 gebruikers. Elke extra gebruiker kost € 30.

  3. Zoek je nog meer? Ga dan voor het BOOST-pakket. Wil je mensen en middelen beter inzetten bij grotere projecten, vakantieplanning en HR-instellingen beheren voor je team en geavanceerde statistieken analyseren, dan heeft dit pakket alles in huis. Bij deze optie krijg je ook exclusieve support via in-app chat. Het BOOST-pakket is al verkrijgbaar vanaf € 80 per maand, inclusief 2 gebruikers. Elke extra gebruiker kost € 40. 

Binnen elk van de drie pakketten kun je altijd gebruik maken van de mobiele app van Teamleader. Zo kun je dus ook onderweg je werk vereenvoudigen.

Bekijk zeker de volledige lijst van functionaliteiten per pakket om de oplossing te vinden die het beste bij je past.

Teamleader Marketplace: in elk pakket binnen handbereik

We weten dat mkb-bedrijven tal van andere tools gebruiken om naast het proces van lead-to-cash ook andere processen te ondersteunen. Het is voor ons dan ook cruciaal dat je die tools naadloos kunt koppelen aan Teamleader. Daarom ligt de Teamleader Marketplace nog steeds binnen handbereik. Dankzij deze Marketplace kun je je account koppelen aan meer dan 200 andere tools en apps die je werk eenvoudiger en efficiënter maken, ongeacht het pakket dat je kiest.

Wat betekent dit nu voor jou?

  1. Heel belangrijk: er verandert niets aan de manier waarop je nu werkt. Als je al klant bent bij Teamleader en niets wilt veranderen, maak je dan geen zorgen. Je workflow blijft volledig hetzelfde. Je behoudt je huidige opzet -met modules- en je blijft werken zoals het nu is. 

  2. Ten tweede: de prijs. Onze prijzen zijn sinds 2016 niet gewijzigd, hoewel de waarde van Teamleader aanzienlijk is gestegen dankzij nieuwe innovaties en functionaliteiten. Denk maar aan budget- en winstbeheer op projecten, de Time Tracker, de nieuwe mobiele app, de sales pipeline view... En er staan er nog veel meer op het programma. Daarom hebben we beslist om onze prijzen vanaf 1 februari 2020 aan te passen. Bij je eerstvolgende verlenging na die datum, stijgt je licentie met 10%. Nieuwe gebruikers toevoegen doe je aan € 15 per gebruiker.

  3. Belangrijk: er verandert niets tot aan je eerstvolgende verlenging na 1 februari! Pas daarna zul je deze verandering opmerken.

Wil je overstappen naar een nieuw pakket? Dat doe je zo:

Wil je overstappen naar een van onze nieuwe pakketten? Dat kan vanaf begin februari 2020. We brengen je dan opnieuw op de hoogte.

Heb je intussen al vragen? Bel ons dan gerust op +31 8 58 88 16 77 of stuur ons een e-mail naar newpackages@teamleader.eu. We helpen je graag verder.

FAQ

Ik wil mijn huidige set-up behouden. Wat moet ik doen?
Niets! Zo eenvoudig is het. Voor jou, als huidige klant, verandert er niets. Je zult Teamleader en alle functies kunnen blijven gebruiken zoals nu. Je ontvangt nog steeds alle innovaties en updates.
Welk pakket kies ik best?
Op basis van de bovenaan opgelijste features ontdek je welk pakket het best bij je past. Heb je hierbij hulp nodig, aarzel niet om ons te contacteren via onderstaand formulier.
Ik denk dat ik meer uit Teamleader kan halen. Kan iemand me helpen?
Uiteraard. We willen dat je het meeste haalt uit Teamleader en je werk kunt vereenvoudigen. Een van onze collega’s zal je met plezier verder helpen en een online videosessie organiseren. Je kunt contact met ons opnemen via newpackages@teamleader.eu en dan helpen we je op weg.
Ik heb mijn licentie net verlengd. Wat gebeurt er nu?
Er verandert niets tot aan je eerstvolgende verlenging na 1 februari. Vanaf dat moment kun je kiezen om naar een nieuw pakket over te stappen of om je huidige plan te behouden. Als je ervoor kiest om je huidige plan te behouden, zal je licentie met 10% stijgen. Om een gebruiker toe te voegen, betaal je € 15 bij een jaarlicentie. Die nieuwe prijs gaat in vanaf de eerstvolgende verlenging na 1 februari 2020.

Vragen?

Mail of bel ons via newpackages@teamleader.eu of +31 8 58 88 16 77 en we helpen je verder.